Wyszukiwarka

6 lipca 2015

Delikatne oczyszczanie twarzy z Norel


Oczyszczanie twarzy to taka codzienność, niezależnie od wieku czy płci. Niegdyś były mydła, dziś wybór mamy ogromny co pozwala nam lepiej dobierać produkty odpowiednie dla siebie. 
Ja bardzo lubię żele myjące i do niedawna tylko takie kosmetyki wybierałam. Oczywiście nie może zabraknąć również i toniku czy micela ale dziś skupić się chciałam na produkcie do bezpośredniego mycia w połączeniu z wodą.
Całkiem niedawno, troszkę z przypadku w moje ręce wpadł ciekawy produkt marki Norel Dr Wilsz, który ma bogatą ofertę kosmetyków do pielęgnacji całego ciała. 


Łagodna pianka myjąca Norel z serii Skin Care ma naturalne pH 5,5, jest pozbawiona mydła, SLES i SLS, posiada ekstrakt z mydlnicy i nagietka. Jej zadaniem jest głębokie i łagodne oczyszczanie, ma redukować podrażnienia. Jest to produkt polski o poj. 150 ml.
Cena ok. 34zł


Pianka rzeczywiście jest bardzo delikatna. Przy kontakcie z twarzą mamy wrażenie jakby muskało nas piórko. Nie podrażnia, nie powoduje uczucia ściągania, nie wysusza ale i nie przetłuszcza. Mam cerę mieszaną z niedoskonałościami i po tym produkcie widzę jak jej stan znacznie się poprawił. Niedoskonałości stały się mniej widoczne. Cera wygląda korzystniej, Całkiem dobrze radzi sobie również z demakijażem i nie szczypie w oczy. Daje ukojenie a buzia jest delikatniejsza w dotyku.  Używam ją dwa razy dziennie i ona w pełni spełnia swoje funkcje. 


Początkowo, w buteleczce produkt jest płynny, wodnisty o zabarwieniu zielonym. W trakcie aplikacji płyn zamienia się w białą puszystą piankę. Do mycia/demakijażu wystarczą dwie pompki. I powiem Wam, że jest naprawdę super wydajna bo codziennie ją stosuję a ubytek jest minimalny. Bardzo łatwo resztki zmyć dużą ilością wody. Zapach łagodny, świeży. Ze mną z pewnością pozostanie na dłużej :)


Piankę Norel jak i inne produkty możecie zakupić bezpośrednio w sklepie firmowym TUTAJ
A czy Wy znacie kosmetyki marki Norel? Jakie są Wasze ulubione?


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą piankę, i wiele innych produktów Norel, marka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam niestety wcześniej styczności z tą markę. Za to teraz nadrabiam zaległości ;)

      Usuń
    2. Warto! I zapraszam do mnie

      Usuń
  2. Znam firmę ale produktu jeszcze nie.. ale brzmi ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczyszczanie twarzy jest bardzo ważnE!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez tak uważam, ogolnie trzeba dbac o cere i jej pielegnacje

    OdpowiedzUsuń