Wyszukiwarka

11 czerwca 2015

Paczka z zalando + zwrot


Miałam pokazać Wam swoje zakupy zrobione dzięki projektowi trnd i zalando. Z racji tego, że dwa produkty nie wpadły w me gusta z powodu materiału jak i rozmiaru postanowiłam skorzystać z możliwości darmowego zwrotu i opisać Wam jak to robić. Być może część z Was zastanawia się jak dokonać takowego zwrotu, w co zapakować, co dołączyć, itd, itd. Cała procedura zapewniam Was, że jest bardzo prosta. Ale o tym w drugiej części wpisu.

Dokonałam dwóch osobnych zamówień ponieważ po złożeniu głównego zamówienia, na dzień następny okazało się, że torebka, która mi się podobała nagle jest dostępna. No i jak sami rozumiecie nie mogłam się oprzeć :D Ale aby nie zbankrutować wykorzystałam jeden z bonów -20% i zapłaciłam mniej. Także bony te działają na kolejne zakupy a nie jak miało być tylko na te pierwsze. To akurat dla wszystkich bardzo dobra wiadomość, prawda? :)

W pierwszym zamówieniu wykorzystałam bon 100zł + dopłaciłam ok. 10zł wybierając trzy bluzeczki. Miałam pokazać je na wieszaku ale te do zwrotu spakowałam zapominając zrobić zdjęcia.

           
                   
Od lewej: Zalando Essentials 27,30zł (39zł), Only 44,85zł (69zł), Even&Odd 38,40zł (64zł)
Podane ceny są cenami promocyjnymi, w jakich je zakupiłam, w nawiasie macie ceny wyjściowe.
Dwie pierwsze oddaję a ostatnia prezentuje się tak:


                                           
W drugim zamówieniu była tylko torebka/torba. Uwielbiam materiałowe, kolorowe torebki na lato a moja staruszka straciła już dawno swój żywot :P A ta bardzo mi się spodobała. W rzeczywistości nie odbiega prawie niczym od tej ze zdjęcia. Jedyna różnica jest w odwrotności koloru/wzoru. Dla mnie to akurat banał. Jest solidnie wykonana. I to jest najważniejsze. Mamy tu imitację skóry w połączeniu z materiałem. Rączki są długie także można nosić na ramieniu ale również i w ręce. Jest co prawda zapinana na napę ale to mi kompletnie nie przeszkadza. Poza tym w środku jest spora kieszonka na suwaczek + 2 mniejsze, np. na telefon. Torba jest pojemna, sztywna, materiał kanwas. Środek w czerni. Idealna na zakupy, spacer, wycieczkę poza miasto. Można w niej pomieścić cały świat ;)



Z prawej zdjęcie w realu. Cena jaką zapłaciłam po rabacie -20% to 51,20zł, wyjściowa 64zł, marka Even&Odd. 




Zwrot
Zwrotu dokonujemy poprzez stronę zalando. Po zalogowaniu się wchodzimy w moje konto a następnie w moje zwroty. Gdzie krok po kroku jesteśmy instruowani. Pamiętamy oczywiście o tym aby ubrania nie były noszone i posiadały metkę. Potrzebna jest torebka taka foliowa, w której ubranie do nas przyszło. W przypadku ubrań takowe są, nie wiem jak z innymi produktami. Nie potrzebne nam żadne rachunki, drukowanie ani nic. Ubrania pakujemy najlepiej w zalandowskie opakowanie.  W przypadku folii można je ponownie zakleić ponieważ jest tam taka taśma. W każdej paczce mamy  kartkę i tam jest naklejka do zwrotów, którą należy nakleić na paczuszkę. Na stronie zalando przy potwierdzeniu swoich danych dla odbioru paczki zwrotnej wybieramy datę i godzinę dla kuriera i naszej wygody. Także zostaje tylko na niego czekać. I co dalej? Czekamy maksymalnie do 14 dni na zwrot kasy. Jeśli użyliśmy bonu promocyjnego pieniążki zostaną zwrócone na stronę zalando gdzie mamy taką swoją skarbonkę - znajdziemy ją w moje konto -> moje bony upominkowe i saldo dodatnie. I będziemy mogli dalej wykorzystać je na zakupy. Jeśli robiliśmy nadpłatę to ona zostanie zwrócona bezpośrednio na nasze konto bankowe. Prawda, że proste? :)


Na zdjęciach zaznaczyłam co odklejamy aby przykleić na paczkę :)
 I jeszcze jedna ważna informacja. Na kartce (zdj. z lewej) jest rubryka potwierdzenia odbioru i tam kurier podczas zwrotnej paczki powinien wypełnić zostawiając, m.in. swój podpis.





9 komentarzy:

  1. czy przy zwrocie naklejając naklejkę zakleiłaś tą która była na początku? ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie zdarzają się sytuacje, że niestety ale paczkę musimy czy chcemy zwrócić. Właśnie dlatego ja bardzo chwalę sobie to co napisano w https://www.sendit.pl/blog/wysylanie-paczki-za-granice-jak-to-zrobic czyli jak należy wysyłać paczkę za granicę. Myślę, że ta wiedza jest bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto sobie kupić te taśmy pakowe https://tcmservice.pl/ aby móc później łatwo przygotować przesyłki do zwrotów. To jest bardzo ważne, bo jeśli taśma będzie słabej jakości to istnieje ryzyko, że paczka się otworzy w trakcie transportu

    OdpowiedzUsuń