Wyszukiwarka

23 czerwca 2015

Zwalczanie niedoskonałości z Vichy normaderm


Mam cerę mieszaną, mocno pomieszaną i do tego z niedoskonałościami. Moje czoło wręcz błaga o zmatowienie, moje suche skórki w okolicy brwi i kilku innych miejscach potrzebują nawilżenia, cera marzy o świeżości i młodszym, lepszym wyglądzie, o jednolitym kolorycie i jeszcze kilku zmianach na lepsze. Znaleźć krem, który nie przetłuści lub nie wysuszy skóry twarzy, który zadziała na paskudy co jakiś czas się pojawiające graniczy z cudem. Niby na rynku mamy ogromny wybór kremów ale nie każdy w moim przypadku się sprawdza. Jednak poznałam kilka takich perełek i o jednej z nich napiszę poniżej.


Vichy normaderm, nawilżający krem zwalczający  niedoskonałości skóry ma za zadanie działać na: niedoskonałości, rozszerzone pory, błyszczenie, zaczerwienienia, ślady po niedoskonałościach, przebarwienia. Czyli wszystko to czego mi właśnie potrzeba. Przyznam, że podchodziłam do niego trochę sceptycznie ale też z wielką nadzieją bo marzyły mi się zmiany i ukojenie. Krem bardzo szybko zmatowiła moją cerę, czoło przestało się świecić. I to zaledwie po kilku dniach codziennego stosowania. Miejsca suche faktycznie zostały nawilżone a cała cera stała się delikatniejsza w dotyku. Na polepszenie zmian trądzikowych musiałam dłużej czekać ale i z tym dał sobie radę. Niedoskonałości stopniowo zaczęły znikać tak samo jak przebarwienia. Cera nabrała świeżości ale bez świecenia się, bez refleksów. Idealny dla mnie również pod makijaż gdyż ani się nie roluje, ani podkład potem nie spływa. Szybko się wchłania nie tworząc żadnej tłustej, nieprzyjemnej warstwy. Jednak przed makijażem po nałożeniu kremu zawsze odczekuję kilka chwil. Nie pojawia się też żadne uczucie ściągania, ciężkości. Wręcz przeciwnie daje uczucie lekkości i delikatnego otulenia. Krem jest na dzień ja jednak używałam go zarówno na dzień jak i na noc.

Vichy stworzyło całą gamę produktów normaderm, która przeznaczona jest do cery z niedoskonałościami.


Krem jest biały, leciuteńko wpadający w zieleń. Jest delikatny, łatwo się rozsmarowuje i jest wydajny. Zapach ma również delikatny, przyjemny, odświeżający. Opakowanie ma 50ml poj.
Krem ma być również odpowiedni dla osób ze skórą wrażliwą. U mnie nie wystąpiły po nim żadne zaczerwienienia, szczypania, żadne niepokojące zmiany skórne.


Skład nawilżającego kremu zwalczającego niedoskonałości vichy normaderm.


Cena kremu oscyluje w granicach 50-70zł. Dostępny w aptekach stacjonarnych i internetowych.


4 komentarze:

  1. Trafiłam do Ciebie przez stronę vichy, a widzę, że mamy to samo "testowe" hobby :) . Zapraszam do siebie http://interendo.blogspot.com/ .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Hobby całkiem fajne i sprawia dużo frajdy a przy okazji można poznać wiele kosmetyków, na które normalnie nie zwróciłoby się uwagi i pozostać z nimi na dłużej :) Chętnie zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. P.S wykorzystałam Twój link polecający do streecom;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i polecam :) Tam jednak dużo się dzieje i można dzięki kampaniom poznać wiele ciekawych marek i dobrze się przy tym bawić :)

      Usuń