Wyszukiwarka

23 czerwca 2015

Box niespodzianka


Boxy kosmetyczne na naszym rynku są dostępne już od dawna. Znajdujemy w nich mniej lub  bardziej znane marki. Nie kupuję tych w ciemno bo nie lubię ale tym razem pokusiłam się kiedy to portal face&look wprowadził do sprzedaży swój pierwszy box niespodzianka w specjalnej ofercie dla swoich klubowiczek. W pudełeczku miało się znaleźć 10 tajemniczych kosmetyków o łącznej wartości ok. 130zł. Box ten można było kupić w normalnej cenie za 69,99zł lub za 39,99zł dopłacając 30F&L money (ta oferta była właśnie dla klubowiczek). Oczywiście bez dodatkowych kosztów za przesyłkę.


Face&Look w swojej ofercie od dawna ma wiele boxów, w których od samego początku znamy ich zawartość. Także każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Ceny są zróżnicowane, w zależności od kosmetyków 39,99 - 69,99zł.

A zatem przejdźmy do mojego zakupionego pudełeczka :)


W pudełeczku miało być 10 kosmetyków. Jednak jest ich 12 + magazyn F&L.


Joanna, krem do depilacji nóg, pełnowymiarowy produkt, cena 6-9zł


Dove, dezodorant w spray'u, poj.150ml, cena ok. 10-12zł


Verona, serum do ciała, poj. 200ml, cena ok.8zł


Yoskine, normalizujący żel przeciwzmarszczkowy, poj. 200ml, cena ok. 25zł


Under twenty, żel myjący, poj. 150ml, cena ok.12zł


Joanna, balsam do ciała, poj.200g, cena ok. 5-6zł


Perfecta, krem do stóp, poj. 75ml, cena ok. 6zł


Verona, krem do rąk, poj. 75ml, cena ok. 6zł


Perfecta, maseczka przeciwzmarszczkowa, poj. 30ml, (niestety nie znam ceny)


Verona, maseczka oczyszczająca, poj. 50ml, cena ok.7zł


Floslek, pomadka ochronna do ust, produkt pełnowymiarowy, cena ok. 6zł


Ingrid, love story, lakier do paznokci, 10ml, cena 5-10zł



Kilka produktów przypadło mi do gustu. Ale są tu również kosmetyki, których nie lubię lub takie, na które nie zwróciłabym w ogóle uwagi i nawet nie zachęcają mnie one do tego aby ich używać. Także z pewnością komuś bardziej potrzebującemu je wydam ;)
A jak Wam się podoba zawartość takiego pudełeczka?

Gdybyście chcieli dołączyć do klubu face&look to koniecznie zarejestrujcie się przez link TUTAJ, jest to mój link polecający :)





6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie zamówiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem lekko zawiedziona dlatego też więcej w ciemno nie kupię ;)

      Usuń
  2. No widziałam w innej wersji box to był fajny ale ta wersja.. beznadziejna dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Box niespodzianka niekoniecznie im wyszedł ale to prawda boxy, w których od początku wiadoma była zawartość prezentowały się znacznie lepiej.

      Usuń
  3. Zapraszam do siebie liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń