Wyszukiwarka

10 czerwca 2015

Projekt trnd i zalando


Trnd wspólnie z zalando stworzyło bardzo ciekawy i duży projekt. Przedsięwzięcie naprawdę ogromne bo miało się do niego dostać aż 5000 osób. A na czym cały ten projekt polega? Na bliższym poznaniu marki zalando, o której pewnie większość z Was słyszała chociażby z reklam.


Każda z osób, które dostały się otrzymała jak zwykle pokaźny zestaw z prezentem dla siebie, do rozdania + ważne informacje.


I tak oto w moim zestawie znalazły się kupony do rozdania, cała masa kuponów. W tym jeden najważniejszy, czyli dla mnie ;)


Do wydania miałam 25 kuponów na -20%  oraz 75 kuponów na -15%  do wykorzystania oczywiście w sklepie internetowym zalando
Kupony zniżkowe obejmują również ceny promocyjne ale...niektóre marki mogą nie wchodzić w ową promocję projektu. Nie ma tu żadnej kwoty minimalnej, jest jedynie ta maksymalna. I tak, dla -20% to max. 1500zł, dla -15% max. 1000zł. Kupony aktywne są do 12 lipca 2015r. I są one na pierwsze zakupy w owym sklepie. Jednak z informacji jakie mam kolejne zakupy również są możliwe :) Większość już rozdałam ale coś tam zostało więc jeśli macie chęć otrzymania kuponu piszcie do mnie :)


Dla siebie miałam bon o kwocie 100zł, również bez kwoty minimalnej.

Zalando znałam z wielu reklam ale nigdy nie robiłam tam zakupów. Kiedyś z ciekawości zajrzałam do sklepu i to wszystko. Nie będę tu ściemniać ale ceny wielu produktów mnie po prostu zszokowały. Są kosmiczne a te tańsze w większości nie wpadały w me gusta. No cóż, jestem trochę wybredną osobą i nie idę za tłumem. Ciuszek czy cokolwiek innego musi przede wszystkim mi się podobać. Nie kupię go tylko dlatego, że jest aktualnie modny, czy z powodu metki. Lubię kupować to co naprawdę mi się podoba, co jest mi aktualnie potrzebne, będzie pasowało do reszty i będzie materiałem bądź wzorem jakim lubię :) 
Uwierzcie mi ale wybór tych konkretnych produktów był przeogromnie trudny. Przewalałam cały sklep po kilka razy dziennie i tak przez prawie tydzień :D Zadanie nie było łatwe bo i ja małych gabarytów nie jestem. Chcecie pewnie konkret ale szczegóły podam Wam jak paczuszki/paczka do mnie dotrą. Wtedy ujawnię Wam zawartość i opowiem ile co kosztowało, ile zaoszczędziłam i czy jestem zadowolona.

Opowiem Wam za to o swoich wrażeniach dotyczących sklepu zalando. Strona jest bardzo przejrzysta, czytelna i dzięki bardzo dobrej organizacji naprawdę łatwo jest się tam odnaleźć. Ubrania jak i dodatki starannie poselekcjonowane, wybór ułatwiony ze względu na możliwość określenia swoich preferencji - cena, rozmiar, itd. Dla mnie największym i chyba jedynym minusem był jednak brak szczegółów odnośnie wymiarów. Są one uogólnione i to jest błąd. Jak wiadomo każda marka ma nieco inną rozmiarówkę. Brak tu również szczegółów odnośnie materiału czy w przypadku butów szerokości stopy. Błagam producenci, wszelkie sklepy internetowe udzielajcie nam chociaż ogólnych informacji czy obuwie jest na wąską czy szeroką stopę i wróćcie do połówek. Niech buty będą tak jak było, tzw. całe i połówki a nie jak co komu się uszyje :/ Wracając do opisu... przesyłkę i zwrot mamy gratis. Na zwrot mamy 100 dni pod warunkiem, że metka jest na miejscu a ubranie nie noszone. Obym ja nie musiała nic zwracać :P


Jeśli chcielibyście przystąpić do trnd aby mieć możliwość do brania udziału w kampaniach i poznawać różne marki a przy tym bawić się świetnie i dzielić się z innymi to wejdźcie TUTAJ i rejestrujcie się. Lub napiszcie do mnie i podajcie mi swój e-mail a ja Was zaproszę :)


2 komentarze:

  1. Ja tam kupuję bardzo rzadko, w sumie może 2 razy - jak była mega wyprzedaż. ;) Niestety teraz się nie dostałam do tej kampanii, także gratuluję. A z trnd już testowałam wcześniej inne produkty, więc może dlatego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie, możliwe jest, że dali szansę innym, którzy nic do tej pory nie testowali. A z zalando to moja pierwsza przygoda :)

      Usuń