Wyszukiwarka

10 czerwca 2015

Perlux - moja pierwsza kampania w Streetcom'ie


Chcę Wam przedstawić rodzimy produkt do prania Perlux , który miałam okazję testować dzięki kampanii Streetcom. Była to moja pierwsza kampania i powiem Wam, że bardzo byłam podekscytowana ;)


Dostałam bardzo szybko wielką paczką ambasadorską, w której jak widać dostałam całe mnóstwo kapsułek. Dla siebie i dla znajomych, do rozdania. Z gotowymi wskazówkami, informacjami i opisem owego produktu.


Dla siebie otrzymałam produkty pełnowymiarowe, dostępne w sprzedaży czyli opakowanie z 24 kapsułkami do prania białego oraz opakowanie z 16 kapsułkami do prania kolorowego.


 Do rozdania dostałam małe opakowania, tzw. próbki. Było ich 15 a w każdej po 2 kapsułki do prania białego oraz ulotki informacyjne (zdj. poniżej).


Perlux tak jak wspomniałam na samym początku jest produktem polskim. Należy on do grupy marki lakma, która jest producentem profesjonalnych środków czystości. Kapsułki to połączenie proszku i żelu. Ich zadaniem jest nie tylko wysoka skuteczność w pozbywaniu się plam ale i oszczędność bo nie musimy kupować wielu detergentów, wszystko mamy w jednej kapsułce. Produkt ma być bezpieczny, dla nas i dla środowiska. 


 Kapsułki perlux to naprawdę wygoda ponieważ zawierają w sobie proszek, środki zmiękczające wodę, odplamiacz. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom pranie faktycznie nie blaknie (w przypadku prania kolorowego) a białe pranie staje się bielsze. Ubrania, ręczniki, całe pranie jest miękkie co przy twardej wodzie bez użycia odpowiednich produktów byłoby niemożliwe. Zapach początkowo mnie drażnił, wydawał mi się mocny. Z pewnością mocniejszy od mojego dotychczasowego proszku ale to była tylko kwestia przyzwyczajenia. Wygoda w użyciu i higiena stała się moim kolejnym plusem do zostania przy tym produkcie. Kapsułkę wkłada się bezpośrednio do bębna pralki a nie jak dotychczas wlewanie i wsypywanie detergentów do dozowników, które z czasem stawały się wewnątrz brudne, pokryte pleśnią. No, nie oszukujmy się ale w połączeniu z wilgocią i brakiem powietrza takie rzeczy tam się dzieją i dlatego tak ważne jest aby często wyciągać te kieszonki, dozowniki i je porządnie myć, aby jak najbardziej zminimalizować dostęp bakterii do naszych ubrań, które mają potem kontakt z ciałem. Nie musicie również martwić się pozostałościami zabezpieczającej otoczki ani nie rozpuszczonym proszkiem. Nic takiego się nie dzieje nawet w temp. 40 stopni. Produkt ma sobie radzić w temp. 30-90 stopni dla prania białego i 30-60 stopni dla prania kolorowego. Kapsułki doskonale rozpuszczają się nawet w praniu ręcznym, co również sprawdziłam. Borykałam się z pewnymi plamami. Przeważnie pojawiały się one podczas gotowania - sos, tłuszcz ale także plamy z przypadku - otarcie się np. gdzieś w sklepie, samochodzie oraz plamy po dezodorantach. Jedynym problemem były te ostatnie. I tu jeszcze nie odnalazłam specyfiku, który usunąłby je w 100%. Perlux natomiast z resztą poradził sobie doskonale. Producent informuje, że radzi sobie również z plamami po: krwi, trawie, białku, czerwonym winie, herbacie, pomidorach. Tego nie miałam okazji sprawdzić bo takowych plam nie posiadam ale skoro sprał się tłuszcz, sosy to myślę, że i z takimi sobie poradzi :) 
Zapomniałabym wspomnieć jeszcze o kolejnej istotnej kwestii jakim jest uczulenie. Ten produkt u nas nie wywołał żadnych niepokojących zmian skórnych. Nie pojawiło się pieczenie, swędzenie, zaczerwienienie ani żadne krostki.
Jeśli o mnie chodzi jestem na tak dla tego produktu. Perły piorące perlux dla mnie są skuteczne, bezpieczne i z pewnością oszczędne. I mam zamiar na ich rzecz zrezygnować z dotychczasowego proszku do prania.

Kampania streetcom
Jeśli macie ochotę dołączyć do jakiejś kampanii a przy tym świetnie się bawić poznając nowe produkty i dzieląc się nimi z bliskimi zachęcam Was do zapoznania się ze streetcom'em i dołączenia do ekspertów a z czasem zostania ambasadorem jakiejś marki. Wystarczy się zarejestrować bezpośrednio z mojego linku polecającego, o TUTAJ




#Perlux #NajskutecznePerły #Streetcom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz